luni, 29 aprilie 2013

Mami.



Mami, de ce v-aţi certat? Nu sta jos. Mami, te rog, ridică-te. De ce plângi?
De ce e tata supărat? Împăcaţi-vă mami, nu-mi place să vă văd aşa.
Mami, unde e tati? de ce nu mai sună?
Azi n-am ieşit mami. Te-am aşteptat să vi de la lucru. Am făcut curat şi ţi-am făcut şi mâncare.
Nu mai fi supărata mami.
Mami unde pleci? Ştiu că am uitat să fac curat dar fac acum mami. M-am purtat urât? Am făcut ceva rău? Mami nu pleca, iartă-mă te rog...
Mami, cu cine mă laşi? Nu pleca. Vreau să rămâi.
Mami, te rog. O să fiu cuminte. O să fac tot ce-mi spui. Rămâi cu mine, mami.
Mami, ţi-am luat un cadou. Vino să ţi-l dau.
Uite ce mare sunt mami. Ia-mă cu tine mami, nu mai vreau să fiu singură.
Uite ce bine învăt mami. Vreau să fi mândră de mine.
Sunt singură mami. De ce nu vorbeşti cu mine? Mami, de ce nu răspunzi?
Sunt cea mai cuminte mami. Am nevoie de tine mami. Am nevoie de dragostea ta. Te rog, hai la mine.
Mami, unde eşti? Vreau acasă.
Mami, de ce-ai plecat? Ţi-am promis că o să fiu cuminte. Mami, de ce mă pedepseşti?
Mi-e dor de tine mami.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu