joi, 25 iulie 2013

Spre deosebire de ea...


Eu nu te-am cucerit cu fustiţe scurte şi decolteuri adânci. Eu te-am cucerit cu un zâmbet sincer şi plin de emoţii, cu priviri aruncate pe furiş şi cu glume nevinovate.

Eu nu încercam să mă îmbrac cât mai provocator ca să nu te uiţi doar tu, dar şi cei din jur. Te-am lăsat să te gândeşti, să-ţi imaginezi cum sunt înainte să te las să mă descoperi.

Eu nu mă ţineam de mână cu altul când îţi spuneam că ies cu prietenele. Vinovăţia mă apăsa chiar şi când purtam conversaţii nevinovate cu alt băiat.

Eu nu am încercat să-ţi menţin interesul prin poze cu mai multă piele decât haine. Eu te făceam să râzi, să tremuri de emoţie când împărtăşeam sentimentele puternice pe care ţi le port şi încercam să te fac să te simţi cât mai bine posibil.

Eu nu încercam să te fac gelos, în schimb, te făceam să te simţi cea mai importanta persoană din viaţa mea.

Eu nu te-am înşelat. Eu te-am iubit, cu fiecare bătaie de inimă.


Şi totuşi.... tu continuai să întorci capul după ea.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu