duminică, 21 octombrie 2012

Joacă



 
    Îţi place joaca la fel de mult cum îmi place mie. Mă tragi în pat, mă săruţi, mă zgârii, mă muşti. Nu ştiu dacă pentru tine e mai mult dragoste sau sex. Dar ştiu că ţi-am lipsit la fel de mult cum mi-ai lipsit tu mie.                  
    Groaznice au fost zilele lungi de aşteptare. Când nu sunt lângă tine e ca şi cum aş fi sub apă, iar când te văd, pot în sfârşit să mă ridic la suprafaţă şi să respir. Poţi, în sfârşit, să-mi vorbeşti din priviri, să-mi oferi lumea cu o îmbrăţişare, să-mi iei durerea cu o mângâiere, să mă îndulceşti cu un sărut şi să mă iubeşti ca pe nimeni alta. Eşti aici şi eşti al meu. Acum putem să ne jucăm. Pot să te muşc. Să te doară. Să-ţi placă. Să stingem luminile. Să ne ascundem de toţi şi de toate. Să fim doar noi doi. Să-ţi iubesc defectele. Să-ţi fur secretele. Să zburăm printre gânduri.

    Până când ne vom revedea.

2 comentarii: