luni, 10 septembrie 2012

Addicted


 

    Nu ştiu ce vrea de la o relaţie.Nu ştiu ce vrea de la mine.
    Nu ştiu dacă e adevărat.Poate e doar un joc....poate pentru el e acelaşi joc,dar cu o persoană diferită.
    Eu doar o să încerc să nu las asta să devină ceva serios, pentru moment.....pentru că voi avea mai mult de suferit.Presupun că e doar un joc pentru amândoi....
    Nu ştiu dacă voi rezista.Când mă aflu lângă el simt cum o iau razna.Vreau să sar pe el,să-l sărut,să-l muşc,să-l iubesc,să-l simt....nu am mai fost aşa dependentă de cineva.Nu am mai vrut pe cineva atât de mult.
    Şi doare pentru că nu ştiu dacă el simte la fel.Dacă sunt diferită faţă de alte fete.Dacă simte ceva mai mult decât atracţia fizică.....
   Vreau doar să-mi dea timp să mă obişnuiesc cu el înainte să îmi taie aripile şi să mă lase.....sau să facă ceva care să mă facă să nu-l mai consider aşa perfect,aşa inocent,aşa dulce cum cred că e.
   Asta înseamnă dragoste?
   Asta ar trebui să simt? Că iubesc mai mult decât sunt iubită?
   Depind de el....
   A devenit foarte important pentru mine...eu sunt doar o alta fata....
   Cred...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu